Grafikverkstad dag 3

0kommentarer

Jag var hemma hela dagen. Har kommit fram till att man nog inte ska gå och lägga sig kvart över två på natten om man ska gå upp kvart i sex. Mamma kunde inte väcka mig i morse så hon ställde in sin väckarklocka i mitt rum som ringde runt 7.30 gick upp och stängde av den och gick och la mig igen. Vid åtta-nio tiden skickade hon ett sms till mig med texten "är du vaken?" jag hämtade mobilen och svarade "ja" och somnade om. Vaknade till någon gång runt 10-11 och kom på att jag kanske skulle ringa och sjukanmäla mig. Rektorn svarade inte. Så jag somnade om och vaknade av att det ringde på mobilen, sjukanmälde mig och somnade om igen. Vaknade runt 1 tiden och gick upp och åt fil och müssli. Höll på med photoshop, valde ut bilder och redigerade dessa och placerade på min hemsida. Då fick jag lite att göra i alla fall. Det var väl min dag i sin hel eller halvhet.

Kommentera

Publiceras ej