Grafikverkstad dag 4

0kommentarer

Idag, fast än det känns som igår, avlägset liksom. I alla fall så gjorde jag två nya rista-i-plast-och-tryck-på-papper-bilder. Först gjorde jag en bild på Snoris som jag tryckte i två tryck och det blev typ halvbra fast ja kunde ha varit bättre tror jag.. Och sen experimenterade jag lite med den bilden på henne och den nya bilden blev fett kool och söt. Sen gjorde jag en till med en gnu gånger två som blev askalas bra. Jag vill ha hem bilden nu och sätta på väggen eller något. Sen började jag göra en bok. Vika papper, sticka hål i dem och sen sy ihop dem på något speciellt bokbindarsätt och sen limma ihop ryggen. Blir nog bra till slut.

Jag har kommit fram till att jag och Fimpen nog ska försöka våldgästa Adel på ex. skolans skördefest. Om jag inte missminner mig jättemycket så är det gratis mat, och det går ju inte att tacka nej till, aight?



Btw är man elak om man döper en hög med hårlösa/nakna hamstrar efter sina kompisar?

Kommentera

Publiceras ej