Grafikverkstad dag 7

0kommentarer

Idag känns det som om jag har gjort jätte mycket när det i själva verket är precis tvärt om. Kidnappade den bästa datorn där i morse och satt där till lunch och knåpade ihop en jätte störd men söt fotomanip. Och sen flyttade jag över till den sämre datorn och guidade en annan person genom photoshop och internet. Slutar en timme tidigare på onsdagar får då ta bussen som går 15.39. Det är bara det att någon klocka går fel. Jag vet inte om det är min, skolans eller bussarnas. Eller min går fel det vet jag. Men svårt att passa tiderna när det nästan skiljer sig 10 minuter emellan tiderna.

När jag kom hem gick jag ut med hundarna och tog hand om de andra djuren lite. Sen gick jag in till datorn som var segare än vanligt så jag råkade somna på golvet under den. Med armen i en konstig ställning och drömde att mamma kom hem. Fast än när hon verkligen kom hem, inte alls hade varit hemma innan. Armen gör ont i alla fall. Btw kom jag på när jag cyklade hem följande produkt; "Clitoris stimulerande cykelsadel" hade varit kul att cykla med en sådan, eller kanske inte men ändå.

Sweet
(All text förutom "while" är rubriker från någon
engelskspråkig förmodligen aftonbladet aktig tidning)

Kommentera

Publiceras ej