Min rumpa är platt

0kommentarer

Känns det som i alla fall, för att datorstolen numera är en datorpall (ryggstödet har lossnat) och sen är den nedsutten eller vad det heter. Stoppningen i den är sedan länge gone. Ska man sitta på den gör man bäst i att ha fårskinnsfällen vikt över. Vilket jag har nu på något sätt men den är nog vikt konstigt för den belastar vissa delar av röven mer än andra. Idag har jag spelat nästan oavbrutet sen jag vaknade. Allt för att hamna på topplistan med Ruska och om några minuter kommer hon att vara 10:a på topplistan, i morgon om jag fortsätter som jag gjort idag kommer hon nog ligga 6:a på topplistan men högre än så kommer jag nog inte ta henne det är för jobbigt.

Jag fick ju mail av min pappa för snart en månad sedan och han verkar inte vara så mycket till datoranvändare. I alla fall så hoppar hans polare upp då och då på facebook. Jag tror det är tre personer jag har där nu som känner min pappa men... I alla fall så är en hittills inlaggd som vän. Och han joinade en grupp om sex, vilket förstås syntes på min första sida med bild och allt. Där dog jag lite i några sekunder. Btw förstår jag inte vitsen med facebook.

Och sen fyller mina oönskade hamsterbebisar en vecka idag eller om det var igår? Jag funderar på om det är nu som man ska stödmata dem med ärtor eller om man ska avvakta lite längre? Och det är nog nu man ska sätta ut annonser på dem. Har funderat på namn till dem. Fast de funderade namnen kommer nog slopas i vilket fall som helst senare när de börjar (förhoppningsvis) få päls. Så iaf pojknamn:
Perry (efter en i min fd klass, jätte konstig människa)
Stickan (med association till stickning)
Pimp (med association till svalöv)
Raptor (svalöv där med)
Pon pon (har en j-pop låt som heter så)
Smily (också en j-pop låt)

flicknamn: (som väldigt mkt mer säkert kommer att ändras sen xD)
Fimpen (efter en ex. klasskamrat och kompis)
Adéle (samma här)
Garnet (association till stickning)
Blondie (ex klasskamrat i svalöv)
Zebran (internetpolare)
Beddiz (internetpolare)
Sotnuten (internetpolare)
Cazaki (internetpolare)
Timjan (krydda)

Fast ja, blir alla ungar nakna och tunnhåriga får de heta fulare namn.

Kommentera

Publiceras ej