Missa bussen

0kommentarer

Fittor ser ut som varmkorv med bröd. Ytterligare en anledning att inte äta korv. Jätte vackert, verkligen.
Vad har jag mer konstaterat? Jo... Att gå runt i trosor i trädgården är nog inte någon direkt bra idé eftersom någon av grannarna garanterat kommer gå förbi och hälsa på en. Sista dagen på krokin idag, wieeee. Fast jag har missat bussen och kommer typ väldigt sent till skolan. Däckade i soffan när jag vaknade och sen sov jag nästan oavbrutet till klockan kvart i nio. Det är ungefär då min buss kommer in på stationen. Tog mod till mig och ringde min rektor, bara för att jag hatar telefoner, och, skräckscenariot, hon svarade inte, iiiiii. Fast sen ringde hon upp igen en stund senare.

Min buss går först 10.41 vilket ger mig kvalitéets tid vid datorn, iiii. På fredag har jag planerat att ta med kameran och fotografera, mest vad jag har hittat på under dessa nästan två veckor. På fredagar har vi ändå bara föreläsningar liksom x)

Kommentera

Publiceras ej