Nightmare?

0kommentarer

Drömde en mardröm i natt tror jag. Jag är inte riktigt säker men den var väldigt "dark". Det hela började med att vi satt och åt middag det är en hisklig mörk disig himmel som om det var världens kraftigaste regnovädet på ingång (det regnade kraftigt när jag drömde det också). Jag går ut i köket för att hämta något eller om jag går ut ur huset för att kolla på molnet. Ser en stor tornado bildas inte långt härifrån och springer in i huset och där sitter min mormor vid bordet, det gjorde hon inte när jag var där innan. Berättar i alla fall om tornadon och alla tittar mot det hållet, den är närmare nu och man ser hur den kommer närmare. Mormor säger att hon inte kan stanna här mer men är rädd för att köra hem i mörkret (en fras hon ofta använder IRL fast innan det blir riktigt så mörkt). Vi befinner oss nu i mormors fd hus och sitter nere vid sjön. Hundarna är med och himlen är lika mörk som innan. Helt plötsligt börjar något rött varmt tränga fram djur i sjön får röda brinnande ögon vi bestämmer oss snabbt för att gå därifrån men då hoppar Snoris i vattnet och hennes ögon förvandlas också till röda brinnande så vi tvingas lämna henne där, eftersom djuren har blivit helveteshundar/djur. När vi är utanförhuset kommer en ungtjej springande och säger att hon behöver hjälp, jag följer med henne hem där alla hennes syskon är. Typ hälften av dem är vampyrer även deras mamma....

Sen kommer jag inte ihåg mer. Kanske tur det.
Att lämna Snoris är en mardröm i sig...

Kommentera

Publiceras ej