Galen morgon

0kommentarer

Euw, tror jag just fiskade upp ett pubishår ur mitt te. Ett kort lätt lockigt väldigt grovt hårstrå i en mörk färg aka svart. How nasty isnt that?

Min morgon var hetsisk... Det heter inte så va? Hetkisk? Äh vad fan ni fattar nog vad jag menar ändå. Till att börja med så sover jag för det mesta nudie och så även idag. Mamma väckte mig på morgonen och jag gick upp och var pigg men sen när hon åkt och jag tömt ut allt roliga på nätet så var det massa tid (typ 1.5 timmar) kvar tills bussen skulle gå så jag däckade i min fotölj. Vaknar helt plötsligt, springer in i köket där klockan sitter och upptäcker att klockan är sjukt mkt. Och jag står där klädlös och frukostlös. Iiiiiiii.
Jag fick hitta kläder fort, fort, fort, packa med några äpplen till "lunch" och lyckades misslycka med att bryta av en banan (vilka jag för övrigt är allergisk mot). Hann med att packa ner kameran och ett nystan med garn innan jag lämnade huset. Cyckelsadeln var våt ["men inte våtare än mig" ha ha], att cykla med banan i fickan [fittan?] var ingen god idé insåg jag snabbt. Min cykelsadel sitter tremeter för högt upp, i alla fall väldigt mycket för högt upp, jag har sjukt svårt att komma upp på den i alla fall. Så att kravla upp på en ond ond ond cykel med en banan i handen var ingen kul upplevelse. Sen fick jag vingla iväg snabbt eftersom jag hade bråttom och skala banan med tänderna och knapra på den tills den inte fanns kvar mer. Då var jag redan framme vid asfalten som är kärlek, grusvägar är onda! När jag ställt cykeln på plats och kommit till busshållplatsen kände jag på min ficka så att jag hade allt jag behövde där. Och iiiiiii. Jag kände inte mitt busskort där, panik, panik typ eller kanke mer "orka, wtf" men så var det där ändå.

Kom ironiskt nog först av alla till skolan, nya min väg till och från stationen är ofattbarsnabb, även om jag råkade gå fel i morse, hur jag nu lyckades med det. Vi hade föreläsning med någon konstnär som är guide eller något uppe på Kiviks Art. Vi slutade tidigt och jag kunde fotografera mina teckningar och gå ut och fotografera lite i hamnen och omgivningarna till dess att bussen kom till stationen.

Kommentera

Publiceras ej