Seks.

0kommentarer

Gnuråtta. Typ. I alla fall. Om ca en vecka kommer jag bli tokig. Sekstokig. Den näst hemskade veckan på hela månaden. Typ ägglossning? I alla fall är det så att man nästan går runt och hoppas på att någon filur drar in en i ett buskage och utför överraskningsseks. I alla fall om det blir en upprepning på förra månadens gång. Det var hemskt. Sådana stunder önskar jag att jag hade en pojkvän eller i alla fall ett kk. I andra stunder med förstås, men speciellt då. Jag sitter på bussen till/från skolan och försöker komma på vad för sexuella handlingar eller vad man ska kalla det som jag har hittat på under årens lopp. Och det är förmodligen inget som någon vill läsa, eller sådär... Men ja wtf. Måste nog skriva ner det så att det inte glöms bort, för det kan alltid vara bra att komma ihåg sådant. Fast vid närmare eftertanke så postar jag nog inte det här, inte ännu i alla fall. Måste komma på ett system att skriva det i först.

Kommentera

Publiceras ej