Sexdröm

0kommentarer

Jag drömde en sexdröm i natt/idag. Drömde att jag och en kompis var i ett stort lägenhetskomplex någonstans i världen (typ ryssland). Sen tog vi tåget till ett annat och hamnade i Thailand. Lägenhetskomplexet bestod av vita höghus med lila balkonger. Vi gick runt och tittade oss omkring och tyckte det var jätte sött. Så träffade vi på en småknubbig kille 25-30års åldern i gul svenne tröja. Frågade han någonting och han släppte in oss i sitt hus. Han var turist, visade det sig (no shit!) men han hade stannat kvar i Thailand efter sin semesterresa tagit slut, byggt om sitt hotellrum så att personalen på hotellet trodde att det var typ förvaringsutrymme eller likn. Min kompis lämnde mig hos honom för att gå runt lite i hotellet och även ut, för hon hade ett uppdrag att slutföra. Under tiden försökte jag mig på att knulla med killen. Han hade en hyfsat stor men grov kuk som tedde sig lite annorlunda från vad man tänker sig kukar. Den antog en blå-lila färg rätt fort nämligen. När han väl knullade så blev det in-ut-in-ut jätte, jätte, jätte fort .... I sådär en 30 sek, sen var han trött. Kändes ju sådär.

Det är typ det enda sex jag har fått på 140 dagar och så är det en dröm och dessutom dåligt. Ödets ironi antar jag.

Kommentera

Publiceras ej