Sug kuk

0kommentarer

Detta känns, känns ordentligt. Kom inte iväg till skolan igår - kunde inte hitta mina byxor. Hittade dem senare men jag orkade inte dra iväg för det. Istället blev jag hemma hela dagen. Och på kvällen fick jag mens. Mens känns. Riktigt mycket.

Har ätit två morötter i samband med Lost - bara för att det inte fanns knäckebröd hemma. Jag är beroende av fibrer, som knäckebröd nu innehåller. Morötter innehåller också fibrer men det känns inte alls likadant som när man ätit en massa knäckebröd.. Har ont i magen, fast det kan bero på mensen också.

Jag borde sova nu, och det ska jag nog göra snart med. Klockan är ställd på strax över 6, då måste jag gå upp och tvätta håret för det har jag skjutit på i flera dagar nu. Men mens suger verkligen kuk.

Kommentera

Publiceras ej