Vaktat utst

0kommentarer

Vaktade utställningen i fyra timmar idag tillsammans med fem andra i min klass. Vi gick mest runt och ritade på väggen eller pratade med varandra. Noterade att några fått saker sålda. Bland annat en av de i min klass som på de två dagar vi har haft öppet hittills har sålt för över 17000kr och har fått en beställning på någon tavla. Massor har fått sina saker sålda utom typ jag och Meg. Dock hade det varit någon där och avgudat mina grejer men det betvivlar jag. Typ alla andra från min klass som var där idag har uppvisat sjukdom.

And guess what, mot slutet av vaktpasset och alla timmar sen dess har jag fått ondare och ondare i halsen. Mysigt. Har hela kameran full med bilder från utställningen i alla fall så ska försöka palla ladda över dem till datorn och sen in på internet eller något. Jag borde ställt ut fotografier men aja det är lätt att vara efterklok. Har några bilder som jag inte skulle tacka nej för att få upp i relativt stort format på väggen.

Tänker inte skriva så mkt mer nu för jag är sjukt pissnödig efter att ha druckit kanske 1.5-2L ...

Kommentera

Publiceras ej