Skit hora vad jag blev rädd

0kommentarer

För några nätter sedan bröt jag mot min stora "nej-nej" och tog en bit (tillagad) rödbeta som låg i kylskåpet (skulle göra hamstermat). Sen gick jag upp och matade hamstrarna och tänkte inte mer på det. Direkt efter matningen blev det tandborstning. Borst, borst, borst. När jag borstar tänderna sköljer jag endast i slutet, eller sköljer och sköljer. Skummet färdas ut i slutet. Även om själva borstningen tar flera minuter. Ibland blir det så mkt lödder att kräkreflexen sätter igång. Jag gör det nog mest av lathet. Hur som helst spottar jag och .... Whahahawi! Det är rosa skum. Och då inte rosa som i blod utan riktig rosa. Tar typ 40 sekunders aktivt WTF IS GOING ON innan jag inser vad det är. Det är lite epic fail.


Dessutom har min ena hamster, Hilma dött. Det såg ut som om hon fastnade i huset och försökte komma därifrån. Rätt ironiskt. Fast tror inte så var fallet riktigt. Isof att hon var svag, på väg att dö och då råkade befinna sig i huset och ville ut därifrån. Hon har bäddat in huset på ett sådant sätt som hon själv har velat ha det. Har länge misstänkt att henne onormalt stora mage har varit en tumör. Kanske var den det, kanske var det någon annan orsak... Who knows!

Kommentera

Publiceras ej