500 / 388

0kommentarer

Detta är inlägg 500
Och idag är det 388 dagar sedan.
Seksit.


Sov i natt och jag ligger efter i mitt obefintliga schema. Lyssnar på "Hardstyle vol 18" på spotify <3 Vet inte vad jag ska göra för något till i morgon. Tar nog en nödlösning. Note to self: Börja i september med ALLT sånt här. Idag gjorde jag en fasan i skolan. Eller i alla fall två ben, en hals och en kropp. Fast den är inte klar än. I morgon slutar jag 16:00. Tidigt. Uppriktigt sagt känner jag mig just nu som om jag glider runt på isen ovanpå simbassängen som jag egentligen är tänkt att bada i. Okul känsla. Jag drömde något i natt, men kan inte sätta fingret på vad. Vaknade av att hunden hoppade jämfota upp på mig och skällde en massa. Lovely. Skulle tvätta håret, hade verkligen inte lust till det. Speciellt inte eftersom jag hade fått sova 30 min till om det inte hade varit för att jag bestämt mig för det i går kväll... På tal om kväll är det nog Top Gear snart <3

Bästa låtcitatet ur "Hardstyle vol 18" måste vara "I might like you better if we slept together". Den borde man köra som raggningsreplik. "Heeey... Jag tror att jag skulle gilla dig bättre om vi hade sex med varandra"... På tal om 388 dagar alltså.. Fast man skulle nog faila big time.

Kommentera

Publiceras ej