aggression.

0kommentarer

GHAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH HATA *tugga fragda* jag är äckligt agressiv just nu. Känns som om jag håller på att sprängas i bitar. Jag vill strypa någon. Mig själv eller random annan människa som kommer i min väg. Pms? Jo kanske, fast för tidigt. Jag orkar inte mer, jag orkar inte mer, jag orkar inte mer. Jag vill ha allt klart, jag vill inte slita som ett djur dag som natt. Jag vill sova minst 8 timmar per natt jag vill att alla vågar prova saker själva innan de frågar om hjälp. Jag vill att folk börjar ta lite mer initiativ och jag vill att de följer instruktioner - innan de frågar om hjälp.

Jag blir tokig tokig tokig tokig på alla äckliga bortskämda horungar. Ja just idag är det horungar för jag står inte ut med korkade horungar mer idag. Jag har fått nog. Stöter jag på en till sådan idag ger jag upp, totalt, jag kommer avliva mig själv eller någon annan. Jag klarar inte av sådan idioti som sådana människor utstrålar. Jag avlider. Jag avlider. Jag avlider. Gah. Ju mer jag tänker på det ju mer FHAHAHFGAAAAAHEHAHAH-ig blir jag. Gah. Gah. Gah. Gah. Jag ... måste ... döda... idioter.... nu...

Kommentera

Publiceras ej