Epic Fail

2kommentarer

I natt vaknade jag runt 1.15 kanske och gick upp för att borsta tänderna, något man inte kan göra när man däckar i soffan. Då ville katten ha mat, eftersom hon äter sin mat precis vid datorn så satta jag mig vid datorn. Och satt där till 3-4 på natten då jag gick ner för att sova igen. Det gick inte och liksom föregående nätter har jag tittat på tv för att försöka somna. Och sen somnat och varit i princip omöjlig att få liv i igen.

Stadig frukost blev det vid 9-10 med gröt och mackor och te. Märk väl frukost. Sen åkte vi till Ystad för att hunden skulle få sina stygn borttagna. Hon fick en spruta lugnande som aldrig verkade verka. När den väl började göra det orkade vi inte vänta mer och började ta bort stygnen ändå. Jag fick hålla huvudet medan mam höll kroppen och vet gjorde sitt samtidigt som hon babblade en massa. Då var klockan kanske 11.30. Sen började jag få svimmningssymtom och gick och satte mig på en stol. Sen beordrades jag att lägga mig på golvet. Vilket jag även gjorde... Så morgoen började med en svimningsepisod på veterinärmottagningens golv.

Efteråt skulle jag vara med som lyssnare på en jättelång föreläsning från 12-16. Så vi åkte till pressbyrån och köpte te, kanelbulle, banan och en påse godis. Kan säga som så att... Den här dagen hade varit helt bortkastad om det inte hade varit för godiset. Dock saknar jag den tiden då jag var helt avvand med socker. Det suger att vara sockerberoende, som typ 99% av västvärldens befolkning är vare sig de vet om det eller ej.

Föresläsningen gick bra, fast jag däckade vissa stunder, det syntes nog inte för mörkret, hoppas jag. När det blev ljust i salen virkade jag något som jag förmodligen kommer repa upp för jag blev kär i garnet idag och jag vill hellre sticka med det än virka. (Dock går nog inte det för jag får asont av att sticka)...

2 kommentarer

Fria - Hell On Heels...

08 Dec 2009 11:48

Ohh vad synd du skulle fått sticka en fin och gosig till mig annars haha skoja

Ha det bäst!

Natalie - It's all about attitude

08 Dec 2009 17:49

vilken söt blogg du har :D

ta hand om dig!

Kommentera

Publiceras ej