Fläskkorv.

0kommentarer

Härromdagen gick jag och blev moderator på en dansk community. Till saken hör att jag inte kan, över hela taget danska. Jag kan enstaka isolerade ord. Och några meningar som jag tror existerar men som i själva verket är en blandning av massa olika språk. Typ svenska, danska, norska och ett släng holländska utgår jag ifrån att det är. Kanske en släng tyska också.

Speciellt nu då jag spelar ett tyskt spel på nätet, som bara finns på tyska ännu så länge. Hoppas dock på att de gör en engelsk version snart. Fast vetefan om jag skulle börja spela det nu när jag är inne i version ett...

Idag har jag varit busig, drog iväg till gigantelen och inhandlade en "snopplopp". Dvs en laptop. Den är internetlös men who cares. Nu kan jag sitta och hålla på med mitt vart jag än befinner mig och ingen kan stoppa mig - mohahahahahaahaa. Typ. Funderar på att stoppa in några spel i den. Fast egentligen skulle jag bara ha den till bildredigering och sånt. Dvs proppa in photoshop i den.

När den installerade sig själv verkade det som om den har i sig ps7 men kunde inte hitta programmet sen när jag kollade i datorn. Men skulle det visa sig att den har det, då har jag en absurd samling photoshop program...

På denna datorn finns det:
Photoshop LE 1 (tror jag det är, det är typ version 1 av photoshop och så limit edition på det, den har typ ingenting av intresse, installerade det från min win 98 en gång i tiden).
Photoshop elements 2.0 (vilket är element/limit editon på photoshop 7)
Photoshop Cs3 extended edition
Photoshop Cs4 extended editon

I en låda här hemma finns det:
Photoshop 5

På skolans datorer finns det:
Photoshop cs2
Photoshop illustrator (cs2?)

På min laptop, om jag hittar programvaran:
Photoshop 7

Ganska kul egentligen. Tur att man kan hantera programmet annars hade det varit waste of time and space. Har minst 4 andra bildredigeringsprogram på denna datorn med. Och några till på mammas dator.

Kommentera

Publiceras ej