Hej jag är störd

1kommentarer

Jag mejlade just ett tyskt företag som tillverkar plastdjur. För jag fick en idé om en kul grej. Som skulle innefatta just plastdjur. Närmare bestämt omkring 100000st plastdjur. Mejlet de fick låter helt PK och helt aggro. Tänkte "äh det får väl bära eller brista". Kommer nog få ett nej på min fråga. Men det är ju väntat så det gör inte så mycket.

Känns dock nu som jag har tagit mig lite för mycket vatten över huvudet. Men säger de ja blir det helt awsome.. Fast det kommer ändå bli dö-dyrt förmodligen så det är nog bara att lägga de planerna på hyllan och/eller göra något helt eget som ändå är på samma sätt och vis.

Detta är dessutom en till anledning till att jag inte kommer våga öppna min mejlkorg. Blir fett utskälld i skolan just nu. Förhandlade till mig en hemma-dag i morgon med mycket jobb. Vilket till 100% behövs. Det tackas för. För idag har jag gjort ungefär ingenting i skolan.

1 kommentarer

Tobias

01 Dec 2009 21:46

svar: haha där ser man! men coolt att du vågar :D

Kommentera

Publiceras ej