Idag är jag blond

0kommentarer

Jag gjorde en asblond grej idag. När jag skulle till skolan drog jag på mig mina benvärmare (eller snarare jag drog upp dem i förmån för skorna för att dra dessa över sko-skaftet) och så åkte jag till skolan. Väl på skolan skulle jag ta av skorna för de är så obekväma att gå runt i hela dagen (framförallt kalla). Så det gjorde jag. Sen gick jag runt ett tag på våran våning. Sen känner jag efter "men... vart är min ena benvärmare?" börjar leta efter den. Hittar den inte och börjar undra om jag haft den på alls idag. Så jag drar av den andra för att det inte ska kännas konstigt att gå runt med bara en benvärmare. Så går jag runt sådär i typ 20min tills jag börjar känna "men... det var väldigt vad tjockt med strumpa det är här uppe..." självfallet satt benvärmaren kvar på benet som den alltid suttit på (eller iaf den senaste tiden).

Sen hade jag utvecklingssamtal med ovtajarkan dvs skolans rektor som är ganska pissed of på mig just nu. Av flera olika orsaker. Idag fick hon en till. Det gick rätt bra i alla fall i början, dock blev det läskigt mot slutet. Efter det hade vi våran redovisning. De två första personerna i ordningen är välkända för att prata mycket och länge. Alltså riktigt mala på. Och oftast också bara prata om sig själva. Under den andra redovisningen gungade världen och jag slumrade några sek. Eftersom att hon som pratade stod och upprepade samma ord gång på gång på gång i kanske olika följd men ändå samma ord.

Förvisso var jag vaken till strax efter fem i morse och väcktes strax före åtta i morse. Vilket är jethe jobbigt. Men i morgon är det mer lämpliga tider, dock föreläsningar i fem timmar lr ngt. Jag önskar att jag kunde sova på nätterna (hade tid att göra det) men så lyckligt lottad är inte jag x)

[x] Göra klart skolarbeten
[x] Redovisa skolarbetet
[x] Skriva klar julkalender
[] Gör klar presenter till julkalender
[] Skriva klar seksnovell
[] Tillverka julklappar
[x] Fira födelsedag
[x] Vara med på jippo 1
[x] Vara med på jippo 2
[x] Henna håret
[x] Fixa layoter
[x] Uppdatera hemsida 1
[] Uppdatera hemsida 2 (7 dec)
[] Uppdatera hemsida 3 (14 dec)
[] Uppdatera hemsida 4 (21 dec)
[] Delta i illustratör/författar tävling

Kommentera

Publiceras ej