Jag hatar nyårsafton.

0kommentarer

Alla andra dagar på året förtränger jag nyårsafton. När det väl blir nyårsafton tror jag i början av dagen att även denna dag kommer flyta på som vanligt. Men... Nej. Nej nej nej nej och åter nej. Just nu, just i detta ögonblick känns det som om jag behöver bita i en kudde och skika så högt jag bara kan. Det känns ungefär likadant som om man skulle kolla på teletubbies nonstop i ett dygn. Inteligensen försvinner - fort fort fort. (pah! kan för fan inte stava längre ens).

Just nu är det dialog mellan mam's karlslok och hans mamma som är i det närmaste döv...
Hon) Vad är det för blommor som står på byrån?
Han) JA DU DET VET JAG INTE HEHEHEHEHE

En av de saker som jag - alltid avskytt med honom är överlägsenheten, alltså i form av skratt som inte är av glädje. I övriga faktorer är han långt ifrån överlägsen....

Gah. Jag hatar nyårsaftonar. Lär återkomma ju mer kvällen (och tortyren) fortskrider...

Kommentera

Publiceras ej