Julklappslistan

0kommentarer

.... Inte så mycket att glänsa med men .... Whatever!

2 Garnnystan (älgbrun + multifärgat)
1 par übermysiga strumpor
1 par byxor
5 dvd filmer (av de 7 jag ville ha still more to go alltså)
1 sett oljefärger
1 sett akrylfärger
3 nya penslar
2 böcker (som verkar tråkiga)
5 pärlplattor
700kr

Hade egentligen inte önskat mig någonting, det gör jag typ aldrig ändå så... Men är pysslingstagen så det är väl vad som förklarar dessa julklappar.

På mellandagsrean köpte jag förrgår en laptop, måste komma på ett smeknamn till denna nya pryl. Har just blivit klar med att installerad in photoshop cs4 på den. Något som tog alldeles för lång tid eftersom jag inte kunde hitta rätt filer. Men nu är det inne och det fungerar som det ska (ännu så länge). Nu ska jag bara börja föra över lite musik till den också.

Oh juste... Jag ska med största sannolikhet göra ett nytt fynd i dag/morgon. Om jag inte blivit för fattig xD Om jag har blivit för fattig... Gör jag kanske ett nytt besök på gigantelen och köper en till pryl för mkt pengar, men som kostar mindre än det jag tänker köpa i morgon (logik på hög nivå). Behöver köpa båda de sakerna jag är på jakt efter. Speciellt med en laptop utan mus (note to self: Köp mus till snopploppen)

Kommentera

Publiceras ej