Pedofiler

0kommentarer

Jag roade mig vid den här tiden för några dagar sedan åt att chatta med pedofiler. Det var dock inte min ursprungliga utgångspunkt. Eller jo lite kanske. www.icq.com har iaf en chatt som är öppen för alla, och ja, verkligen alla. När jag chattar där är jag alltid något annat än svensk, vill inte bidra till att fler får fucked up syn på svenskar.. Oh nu blev jag sugen på gravad lax. Men ...

I alla fall var inloggad som Julia 13år från Norge. Fick upp några chattfönster. Bland annat från "dad_73". Som iofs inte skrev så himla mkt innan han slutade med det. Däremot fick blev jag "förhörd" av några andra snubbar med ungefär följande frågor:
"Brukar du ta på dig själv när du är ensam?"
"Vad har du på dig nu?"
"Har du en yngre syster/bror?"

Och senare... Eftersom Julia bara har en 15årig storebror:
"Har du någonsin tagit på hans kuk?"
"Har du någonsin sett hans kuk?"

Omysigt. Med sådana människor. De borde bli kastrade med hjälp av henderson metoden omgående.

Kommentera

Publiceras ej