Cystor

2kommentarer

Har jag mest troligen på/i/runt ena äggstocken, för att avdramatisera det hela kan man kalla det för vad deras andra namn är "äggblåsor". Blåsor är okul bara det. Nåväl de börjar blåsa upp sig när mensen börjar närma sig. Och då gör det ONT, som nu då. Det gör ont, ont, ont i ryggen. Det enda jag egentligen kan göra för att bli av med smärtan förutom att proppa i mig tabletter (som jag inte vill göra, men redan har gjort en gång idag) är att svanka. Svanka så mycket att ryggen nästan viks som en fältsäng fast åt fel håll... Eller man kanske fäller fältsängar åt det hållet. Whatever! Ont gör det i alla fall.

Jag vet inte om jag ska till plugget idag/imorrn just nu känns det svårt. Jag skulle ju kunna åka dit och vara där bara lite tills jag verkligen börjar lida, fast jag lider redan...



Ps.

Sitter och småkollar lite på folks bilder på en internetsida. Är nog lite synisk eller vad det heter. Uttalade just orden (i huvudet) "Människor som ser ut sådär har antingen barn eller så är de psykiskt sjuka" fördomsfull ftw, ibland i alla fall.

2 kommentarer

Amanda

18 Feb 2009 10:04

ah precis. nedladdning hjälper otroligt många artister.



stackare, mens är inte precis det roligaste i världen :S

josefine

18 Feb 2009 12:04

Sv; jaa super läskigt ;P

Kommentera

Publiceras ej