I fuck my brain

0kommentarer

As we speak. Seriöst... Eller okej, inte bokstavligt talat. Men ändå. Att skirva blogg i dettillståndet jag är i nu äcr jävkligt fail också. JAG ÄR INTE FULL. jag är bara trött, var så länge sen jag dygnade att jag inte klarar av det som i gamla tider. Har iofs "bara" varit vaken i 28 timmar nu. Mitt rekord ligger på tre dygn. Det är väl bara att konstatera att man var bättre på sådant när man var yngre. typ 15-18.

idag har jag drogat Angerfist, först några timmar på youtube. sen uppehåll och lyssna massa massa massa på apcoalytpcia (haha fail på stavning"!) typ... apocalyptica... rätt <3 det sätter väl hjärnan i balans i ngra timmar. sen lessnade jag på det och satte på, inte bokstavligt tlatat... talat, men i alla all någon form av trance eller nej dance mera. från hela europa. det är typ nostalig, nostalgi ehm.. med låtar på massa olika språk.. iofs var det första jag spelade en cover på greenday, så mkt för europa... men sen blev det italienska, franska, ryska osv. härligt. när andra sjunger med i typ sommar tider hej-hej sitter jag och sjunger på sånt som ingen annan har hört förut som lklassar ut deras skitmusik <3

efeter dance musiken satte jag igång angerfist igen. angerfist kan konsten att fucka med ens hjärna <3 fast fuckar ut den om den är infuckad redan och fuckar om den till sitt eget fuck.. ehm haha. haha nu blir jag helt psykad av mig själv, sitter och skrattar så jag gråter, iaf lite. det enda som fattas nu är att jag hittar en kul /b/ bild och jag är lost forever eller i alla fall i några timmar tills någogn hittar resterna av mig.

mitn katt är efterbliven, jon.. hon jag ar sin svans som hon har haft i åtminsteone 6år, de nagar hon i trapavsatsen, inte på bottenplan, nejejenejenje hon jag ar den i toppen av trappan. åker utlite då och då. edessutom leker hon med elsladdar så hon riskerar nog att bli grillad ngn dag, ovh jag blir utan dator/internet för ngra veckor o.O

iiii angerfist sjunger om "dirty litte whore"'s nu eller inte han men ngn som sjunger åt honom och så stönder... stönar dem efteråt. det är just sånt jag gillar med angerfist det är inte vad man förväntar sig alls, det om ngt äer verkligen hardocare................. hardcore. fast jag gillar mer de låtar som handlar om mord och sånt. även om de begår grova fakta fel. btk och han som ville skapa en egen sekt med hjälp av horbarn är två olika seriemördare. itne samma och bör därför inte vistas i aamma låt. men sak samma. kidnapped redneck är rätt kul också. fast den har jag inte hröt så många gånger.

Owh, owh favorit <3


jag är speedad och övertrött tackade just nej till te fastän min hals inte hjärna men hals behöver det x) i morgon ksa jag syckla till skolan på mrogonen jag kommer dö :D hejrdå

Kommentera

Publiceras ej