ORKA

0kommentarer

Allting idag känns så jävla mycket orka. Jag vet inte vart jag ska ta vägen av så mycket orka som det är idag. En liten ljusglimt fick jag i morse i alla fall, höll på att dö av nyfikenhet när typ om man kan kalla det så, boss, addade mig på msn. Typ 1000 olika scenarion, hela spektrumet från "du är dum i huvudet och vi hatar dig" till raka motsatta. Visade sig dock bara att han ville ha idéer. Så jag presenterade några. Förresten missade jag bussen, det var bara därför det blev möjligt att msn:a lite på morgonen. Cyklade till busshållplatsen men mötte den efter 2/3 av vägen, skitkul. Jag vände och cyklade hem, ringde mormor och började msn:a

På skolan luktade det lösningsmedel i halva huset, senare under dagen luktade det lösningsmedel och brandrök, ännu senare, när jag var nästan hemma, var jag inne i en affär där det också luktade lösningsmedel / målarfärg. Typ dödande för hjärnsubstansen.

Jag messade med mitt spindelnät, det blev jätte virrigt, lite som den här dagen känns just nu. Äckligt förorenat garn, jag kan känna det i händerna, obehag, väldigt mycket obehag. Kommer nog samla ihop garnändarna i en stor hög och skicka iväg dem till någon kattförening så kan de virka möss av det.

nät

Har mest suttit och väntat av tiden, spelade flashspel under en timme, det är helt befriat men ändå beroendeframkallande. Kul men ändå inte. Lite som den här dagen helt enkelt. Sen kom jag äntligen hem igen. Jag gillar att vara hemma. Det känns lite orka men den typen av orka är inte lika plågsam som det känns nu. Btw har jag nog ont i huvudet, skyller på lösningsmedlet.

Presenterade några nya idéer när jag kom hem, men failade eftersom min konsentration var nollställd pga en som uppvisade tydliga tecken på idioti och mamma som försökte prata med mig samtidigt. Jag tycker att det är så orka med folk som tror att man är något jävla camluder som sitter och väntar på att få visa upp brösten i cam. Vad värre är att denna personen även vet om att jag hatar detta beteende och han har fått så jävla många utskällningar under flera månader. Men det är väl ett hopplöst fall antar jag. EPIC FAIL. Jag tycker inte om epic fails.

Det luktar ost i huset, varm ost. Jag tycker om varm ost, inte kall ost. Gngngng. Men okej nästa ORKA punkt var caz svar från fotografen. liksom världens grej. man vill avslöja men ... inte än. det är typ som om Mikael Persbrant skulle komma ut med att han egentligen är tjej/kvinna/tant whatever - så stort är det på den berörda sidan. Man vill avsöja men det går inte, det går inte, det går inte. Det skulle bli lynch stämmning. Vilket iofs kan vara ganska trevligt om man inte behöver vara den som måste städa upp det sen. Jag vill kräkas över människosläktet, den unga generationen i alla fall.


Idag känns som en sån dag man bara vill dunka huvudet i väggen tills det rinner blod längs med huvudets sidor.

Kommentera

Publiceras ej