Fail dag

0kommentarer

08:39 Tog lite fel på tiden, min morgon deadline stupade. Men vad jag egentligen skulle skriva var en note to self att komma ihåg ett "citat" jag tänkte/sa innan idag. Apropå mens... Och bindor. Skulle byta efter natten, drar ner trosorna och utbrister "Oh gud... Det ser ut som någon har blivit avrättad i mina trosor".

12:42 Jag kom till slut till skolan, ringde till mormor som hämtade upp mig. Kom hit typ 9.30. Kom på i bilen hit att jag glömt äta frukost så hon körde och köpte lite till oss båda (då hon inte heller hunnit äta). Kom på en massa viktiga saker jag glömt hemma eller glömt göra. Jag är nog fortfarande lite instabil sen senaste inlägget. Exempelvis gör jag bäst i att åka hem innan fyra (hemma fem) eftersom jag inte önskar att bli tampong förgiftad, glömde ta med att byta med. Det är lite fail att ha de sittande i 10 timmar om man inte absolut måste. Så typ bussen som går vid 15.35 blir perfekt. Om jag kan lyckas smita iväg så tidigt..

Kom hem sent, 5, mamma var redan hemma hon hade kunnat hämtat mig vid bussen men min mobil låg hemma på laddning. Var inte så trögt att gå hem förutom att grannens afghanhundmutant (skyeterrier) med 10cm ben skällde konstant...


Kommentera

Publiceras ej