Aj som fan.

1kommentarer

Slog just huvudet i taket. Det bultar på insidan av huvudet. Hela dagen har varit ondgörande. Vaknade med jätte ont i halsen. Det har varit jätteondgörande hela dagen och är fortfarande. Strepsil grejset hjälper inte, te hjälper inte, halsduk hjälper inte. Ty råga på allt vaknade jag upp med hela fittan fylld med blod. Skitkul. Jag hatar mens. Ny typ av mensvärk drabbade mig idag, som inte var så jätte mysig. Vanligen känns det som om ryggraden dras ut ur ryggen bakifrån. Detta kändes mer som om hela musen var svullen, vilket jag hoppas att den inte var. Det är inte så jätte mys hur som helst.

Vi har skulptur i skolan nu, vi ska bygga en skulptur av valfritt material med temat hus. Ska inte bli kul. Jag tycker inte skulptur är övervägande roligt. Speciellt inte när man ska göra det jete stort. Funderar på uttrycket kroppshydda. Det kanske kan hjälpa mig? Men då tänker jag på Extrem Överlevnad. Känns lite overkill att införskaffa resterna av en dö ko eller något och bygga sig ett bo innuti kossan. Och sen ljussätta skiten, för det ska också ingå i det hela. Kanske vora ngt att göra... Fast nej. Tänkte typ en sådan där mjuk kudde man sitter på så "flyter" den runt ens röv.

Busskuren var fylld med intorkat blod och ovanpå det hade en tjej som gick omkring och pratade i mobil, rökte och då spottade ner på blodet. Hyfsat äckligt. Tog tidiga bussen hem, var hemma en 40 min innan jag hade varit hemma om jag tagit den senare bussen hem. Och nu ska jag iväg och äta.

1 kommentarer

Anders

27 Jan 2009 18:33

Är mest synd om dig i hela världen! :P

Kommentera

Publiceras ej