Bloggen

0kommentarer

Denna bloggen har funnits ungefär 1år nu och under det året har jag hunnit skriva ungefär 291st inlägg. Egentligen ganska lite. Men sen är ju de flesta inlägg aslånga. Det börjar även bli dags att byta bloggdesign igen. Ärligt talat tycker jag den som är nu är svinful. Det var mer ett test än något annat att göra den. Jag har fått det klart för mig nu, jag är verkligen värdelös på att göra blogglayouter. Css kodning är svårare än vad man kommer ihåg det och jag kommer aldrig någonsin kunna göra någon blogglayout snygg.

gg

Det har varit ett år fullspäckat av tankar, idéer, drömmar och annat smått och gott. Och 2009 kommer förhoppningsvis att bjuda på samma vara. Fast förhoppningen är väl att 2009 blir bättre än 2008 på många plan. Och bara för det hittade jag en lista i en kompis blogg som är väl värd att göra.

År 2008:
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag fotograferade med stativ, erkände mig själv som kreativ, gjorde böcker och säkert mer där till.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nej, om jag ens hade några.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jao, fast jag kallar det inte vän.. Däremot fick en av dem missfall under 2008 om det nu räknas. (Fast hon visste inte om det förrän ungen var long gone).

4. Dog någon som stod dig nära?
Inte som jag kan komma på så förmodligen inte

5. Vilka länder besökte du?

Utöver Sverige, bara Danmark ... tror jag

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Ett mer händelserikt liv

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?

Tror inte det är några..

8. Vad var din största framgång 2008?
Kanske att jag kom in på skolan jag går på nu

9. Största misstaget?
Gjordes inte 2008.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja, fast inte så mkt. Har blivit bättre.

11. Bästa köpet?
De begagnade akvariumen till hamstrarna

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Mitt nya objektiv

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, men sådant försvinner fort.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Jag vet inte än, det är för nära inpå.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare tror jag.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Vågat mer, orkat mer osv. Varit mer med djuren.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Suttit vid datorn, suttit uppe for no reason.

18. Hur tillbringade du julen?
Med mamma, hennes karl och mormor som vanligt.

19. Blev du kär i år?
Nej, inte i någon person i alla fall.

20. Hur många one night stands?
Inte så många som 2007

21. Favoritprogram på TV?
Dokumentärer.

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Mja, jo men det var för att jag inte kände personen i början av året.

23. Bästa boken du läste i år?
Tillsammans är man mindre ensam

24. Största musikaliska upptäckten?
Lyssnade inte så mkt på musik under 2008, inte som under 2007 iaf.

25. Något du önskade dig och fick?
Ja, fast fick det sent..

26. Något du önskade dig men inte fick?
Massor

27. Årets bästa film?
Tittar typ inte på film.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?

Kommer inte ihåg.. Eller jo, min kusin och moster kom hit sen åt vi tårta med hela familjen.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Mer sex antagligen.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Omotiverad ungdom?

31. Vad fick dig att må bra?

Mina djur.

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Perttu -medettefternamnsomintegårattstavatill-

33. Vem saknade du?
Fd klasskompisar och föreningsmänniskor

34. De bästa nya människorna du träffade?
Säger som bedz; "Nämner inga namn så jag inte glömmer någon."
Fast många nya människor var det ju inte jag träffade...

Kommentera

Publiceras ej