Dräp mig!

0kommentarer

Jag är dum om jag inte åker till skolan. Jag är dum om jag åker till skolan. Jag är dum för att jag låtit det bli så här. Jag är dum för att jag har gjort så mina handleder är mindre brukbara. Jag är dum, tycker katten, eftersom jag slängde ut henne mitt i natten när hon ville leka. Jag är helt enkelt dum idag.

Min dag om jag åker till skolan:
25 januari 17.30 Vaknar och går upp
26 januari 6.00 Får "Frukost"
26 januari 8.00 Cyklar som senast till bussen
26 januari 8.55 Är på skolan
26 januari 17.15 Är hemma från skolan där med vaken ca 24 timmar
26 januari 22.15 Fortfarande vaken och allt annat än trött
27 januari 02.00 Fortfarande inte trött
27 januari 07.00 Trött men för sent för att gå och lägga sig, stannar hemma och ringer in sig som sjuk.

Min dag om jag inte åker till skolan:
25 januari 17.30 Vaknar och går upp
26 januari 6.00 Får "Frukost"
26 januari 11.00 Blir trött, försöker hålla mig vaken somnar till Oprah
26 januari 17.30 Vaknar av att mamma smäller med saker i köket.
27 januari 02.00 Vaken och kan inte sova.

Jag blir galen, jag blir galen, jag blir galen, jag blir galen på mig själv. Söv ner mig någon, i rätt tid varje kväll. Stäng av narkosen och få mig att vakna i tid varje morgon. Jag vill men ändå inte ha fuckad dygnsrytm. Lets hope, väldigt jävla mkt att jag kan starta eget företag. Orka att det är mkt jobb med det men orka gå upp och släpa sig till ett arbete man inte tycker om med arbetskamrater man tycker om än mindre och få dåligt betalt, förmodligen för att man har konstigt efternamn och för att man är 'kvinna' och inte het nog att ha sex med chefen för att få högre lön. Gngngngngngngng. Jag får ryck!

Kommentera

Publiceras ej