Fantasy porr

1kommentarer

Alá Sagan om Ringen. Riktig kvalité men ändå i porrform. Finns det eller finns det inte är frågan? Det hade ju onekligen varit ganska kul om det hade funnits. Porr över hela taget är ju ganska kul, hett? Nej, men kul. Ironiskt, skrattretande. Kanske inte alltid, men ofta.

Har sett en/några stycken porrklippssnuttar som varit fantasy på ett eller annat sätt. Ex klassikern med två flygödlor (dinosaurier) med jättekukar som har sex med en slampa. Att sen dinosaurier levde för miljontals av år sen innan människan ens var existerande gör inte så mycket. Jag avled av skratt nästan när jag bevittnade iflmen.

Fury play är inte så kul heller även om det kan liknas vid fantasy. Eller typ som en blandning av det och djursex. Vet inte riktigt om det är benämningen för det hela dock. Men det består i alla fall i att människor klär ut sig till djur och gruppbangar varandra. Skrattretade klipp jag sett som exempel på det var när en-två sådana killar var utklädda till hajar och knullade med en överviktig tjej på typ en båt.

Inte heller något jävla manga gippo, hentai eller vad de kallar det. Eller varför inte anthros som bangar på varandra fast det skulle ju i verkligheten räknas som furyplay så jag vet inte hur man skulle göra med den saken riktigt.

Nej, jag menar mer att det skulle vara hög kvalité på skiten, och sen proppa in alver, orker, drakar, vålnader, trollkarar, häxor you name it. Behöver ju inte heller vara film/video. Text hade fungerat det med. Tänk sagan om ringen fast som porr och i en jättetjock bok.

Sen skulle jag inte vara intresserad av att titta på det, eller läsa det. Men jag är mer intresserad av hurvida det finns eller inte finns.

1 kommentarer

Emma

20 Jan 2009 03:16

haha fan va roligt om de skulle finnas! Jag skulle fan vilja se den! :P:P

Kommentera

Publiceras ej