Gnäll

0kommentarer

Jag vet inte om det är mig det är fel på, om jag inte riktigt läser vad folk skriver, om jag omedvetet hoppar över ord och bokstäver typ sådär hela tiden eller om det faktiskt är folk som skiter fullständigt i HUR de skriver. För många gånger per dygn när jag läser mottagna meddelanden av olika slag blir jag typ.. "Wtf? Menar människan?!". Ingen bra meningsuppbyggnad eller någonting. Att förkorta redan korta ord är ingen hit. Eller kan vara i typ sådär sms. Eller om man har brådis. Lr är ganska onödig förkortning. Tex är mindre onödig förkortning.

Jag börjar känna mig trött nu, har varit vaken sen runt midnatt. Var på god väg att rättställa dygnsrytmen igår men nu är den ur funktion igen. Jag fattar inte hur jag lyckas hålla mig vid liv under skolveckor. Mina dagar är ju sepelånga. Gå upp vid 7, åka 8, där 9 - åka hem 4 eller 5, hemma 5 eller 5 going 6. Och sen göra allt som man ska göra hemma samt stanna uppe till minst 11-12. Fan vad jag vill kunna stanna tiden och bara sova ut hur många timmar som helst och sen gå upp vid 7 igen och börja om. Om bara natten kunde vara 10 timmar längre...

Kommentera

Publiceras ej