Iiiiik

0kommentarer

"Designade" en ny bloggdesign i natt när jag egentligen borde ha sovit. Färgerna som jag just nu älskar. #330000 som bakgrund och #FFD700 samt #FFC500 på texten/länkarna. Lite med hjälp av http://www.designadinblogg.se men nog inte så jäkla mkt. Jag pallar inte gräva ner mig i några stora css kodningar. Det är FÖR jobbigt. Css koder hatar mig och jag hatar dem.

Säkert är denna färgskalan värd att hata hos många, men var glada åt att jag inte var på humör för att göra en skränig layout. Typ neonturkos text på kritvit bakgrund. Det är annars en välanvänd kombo, så ser mitt msn fönster ut. Skitsnyggt. Jag gillar att ha skrikiga färgtoner.

Jag är typ skitosmart, har sovit hela dagen och om drygt 11 timmar ska jag gå upp, äta frukost, cykla till bussen och vara i skolan till klockan 16.10 då jag allt för tidigt går iväg till bussen som ska ta mig hem. Vid 17.15 är jag hemma igen och har gått ut med hundarna lite snabbt. Då kan man man slappna av. Men jag kommer förmodligen inte orka med en sådan dag. Vaknade vid 17.30 eller något idag. Jag kommer inte bli trött förrän vid kanske 8.00. Det failar big time.

Drömde om läskiga robotar som flyttade in i en arena. Robotarna tränades att vara elaka. Den elakaste chefs roboten kidnappade barn och använde dem för att träna på, träna att döda människor alltså. Jag ogillar tv reklamer med robotar som förvandlas till bilar, riktigt mycket ogillande. Detta var snudd på en mardröm. Så jag har förträngt den nu. I alla fall stora delar av den.

Kommentera

Publiceras ej