Im Naughty girl

0kommentarer

Är jag idag. Inledde dagen med att komma 15 minuter försent till föreläsningen med "Rotmill" som han numera kallas här hemma. Första passet gick bra, andra fick jag nog och väntade en hel timme på att det skulle ta slut. När det äntligen tog slut var min blodsockernivå sepelåg, höll på att svimma och mamma kom och hämtade mig eftersom hon ändå var ledig. Kör kanske 50-60 meter och POFF. Blir stannade av polisen. Jag hade inte hunnit få bälte på så ja.

Dryg polis som verkade hörselskadad, stannade i kanske 10 min. Jag höll fortfarande på att svimma. Jag förstår inte varför de måste vara så dryga med bälten? Jag kanske sitter en befängd besatthet av att dö i en bilolycka. Jag kanske njuter av tanken på att åka rakt igenom en bilruta in i bilden framför, skrapas längs med asfalten flera meter, kanske flyga en mindre sträcka, mosas, köttas och så vidare. Jag kanske VILL att det ska hända och därför orkar jag inte ta på bältet, för tar man på det går det ju inte, lika lätt, att utsättas för den smärtan. Man kanske gillar att leva farligt, gillar tanken på att dö hastigt.

So what om det bara blir spillor kvar av en, det behövs inte någon jävla utredning av olyckan, sånt som kostar pengar. Skyffla upp resterna och dumpa på någon död-person-göra-sig-av-med-affärsrörelse, jag bryr mig faktiskt inte så mycket. Whip-plash skador lär ju bältet ändå inte skydda mot snarare skapar det nog sådana permanenta och smärtsamma skador. Det är kanske min önskan att dö så, men att betala 1500kr när man ändå bara önskar att få dö dramatiskt det är lite overkill.

Fast just i nuläget har jag inte så stark dödslust. Mer om det händer så händer det. Och visst det är kanske inte så kul att dö eller om någon i ens närhet gör det. Men händer det så händer det. Och jo, sen fortsatte min "naughty girl" bana när jag kom hem passade jag på att öppna µTorrent för att försöka ladda ner ett album som faktiskt inte verkar vilja bli nedladdat.

Kommentera

Publiceras ej