Jag blir utvecklingsstörd.

1kommentarer

På min pappa. Jag blir inte riktigt klok på honom. Herregud vilken jävla människa! Jag blir utvecklingsstörd på honom. Och just nu har jag ett släng av pms. Skitgrinig och orkar inte svara välgenomtänkt på någonting alls. Än mindre på det han skriver till mig just nu. Vilket är;

Peter
What happened with the cops?
Victoria
i sat in the car while it was driving without a belt
Peter
Oh, thats pretty serious HaHa did you get a fine?
Victoria
yes
Peter
how much for?
Victoria
1500kr
Peter
$300 fuck thats a lot, are you going to pay it.
Victoria
ehm .. yes?
Peter
Why, carnt you go to jail for a couple of days instead.
Victoria
I don't want to have that on my file
Peter
Fair enough
Orka hamna i fängelse för att man inte betalar, 1500kr är inte så jätte farligt. Visst det är onödigt. Men inte så farligt. Jag blir mer utvecklingsstörd när jag snackar med honom till vardags. I hans värld verkar droger vara jätte vanligt. I min värld är de så gott som icke existerande.

Typ "Hahaha <3333 Min kompis kom hit med MDAM <333" eller "Åhahahahaghhgh vad hög jag är" och "Han är ett jävla as för att han satte på tjejen som jag tänkte sätta på". Jag blir död i huvudet av det här. Varför kan man inte få ha normala föräldrar?

1 kommentarer

Helly

18 Jan 2009 15:08

Dom borde sälja sånt på Ikea, eller åtminstone ge en lite val möjligheter på BB...

Kommentera

Publiceras ej