Mejl från Satan

3kommentarer

Eller okej, inte riktigt. Fick ett mejl på en sida från en av sidans eller spelets snarare, giganter. Någon som varenda jävla kotte på hela sidan vet om även på syster sidorna. Det är en person som jag högst ogillar. Jag jämför det lite med att få mejl från typ Michael Jackson, det är en jäkligt känd människa. Men inte fan vill man ha kontakt med den. Notera ordet den.

Jag spenderade dagen med att komma på vilken sjukdom jag hade. När jag väl sjukanmälde mig blev det ingen sjukdom alls. Däremot snörvlade och hostade jag i luren. Allergi tror jag. Men whatever. Har vänt till rätta mitt dygn, var vaken 23-24 timmar nonstop, sov typ 1 timme och tittade på tv sen. Ska sova snart så att jag hamnar rätt igen.

Är kär, igen. Fast.. Ja. Omöjlig kärlek, jag är kär i en bild eller inte bara en bild utan personen på bilden. Både jag och min kompis är kära i denna lilla människa. Fast inte riktig kärlek. Mer ett desperat behov av konstant sex med denna människa, som är så dödligt het... Men ja.. Blir väl till att tapetsera sitt rum med bilder på denne istället. Men då skulle man ju lätt onanera sönder sig själv sönder och samman till och med.

På tal om det har jag kommit fram till att det var mer än ett år sedan, tror jag, som jag kysste någon. Det känns ganska skrämmande. Emellertid var det "bara" 72 dagar sen jag hade sex... Celibat for the win eller något. Fast celibat kan det nog inte räknas som.



HAHAHAHA EPIC FAIL! Så fort man skriver in lite snuskiga ord i sin bloggtext ökar besöksantalet till tusen, eller okej inte tusen men kanske 10-20 mer besökare än vad man annars skulle ha fått.  Egentligen borde man bli en attention whore och skriva en massa snuskiga ord i alla sina texter no matter what the text was about in the first place.

3 kommentarer

stina

27 Jan 2009 09:47

jag skulle nog inte klä mig så även om jag va i japan.

men skulle vara kul å åka dit å se hur de är.. tror inte man kan ha tråkigt i tokyo,så mkt olika saker de har där.

Cazi

27 Jan 2009 17:19

... Perttu... dregla

Snygg layout btw... x]

Cazi igen....

27 Jan 2009 17:20

Orka att de blir fet text när man gör "stjärnor"?!

Kommentera

Publiceras ej