Roten till allt ont!

3kommentarer

Gngngn. Jag kan erkänna att jag är "rasrasist", inte inom människor utan inom djur. Roten till allt ont är funnen, en sida med 250000 bilder på fula dvärghundar av rasen dvärgspets eller som de numera heter Pomperian. Jag insåg idag att jag aldrig någonsin i hela mitt liv, never, never, never ever kommer skaffa en dvärghund. Ny elev på skolan, har nämligen en tibetansk spaniel. Den ser ut som ett marsvin som blivit uppförstorat några gånger, låter som en gris gör den också.

Första dagen i skolan var det idag, det var helt okej. Min cykel har blivit pimpad under lovet, har fått en ny sadel som är totalt hållös och dessutom en lampa på cykeln - nu vågar jag cykla hem i totalt mörker utan att bli ihjälkörd av en ridskoleförälder. Den uppimpade cykeln gör att det känns lättare att cykla, känns som om det går snabbare. Jag är ändå helt död när jag kommer fram, julens stillasittande har väl inte direkt givit en bättre kondis om man säger så.

Vi har i alla fall ritat perspektiv idag, vi har ju teckning varje dag i två veckor framöver. Den nya rektorn skulle försöka boka in så många teoretiska föreläsningar på fredagarna som möjligt. Vi kommer avlida om vi ska ha föreläsning med Tommas hela våren. Seriöst, vi kommer verkligen att dö då. Eller jag kommer i alla fall att göra det. Kan inte tänka mig ett värre tortyrredskap än honom. Han borde spela in sina föreläsningar på cd, så kunde man ha en av de när man skulle sova / hade svårt att sova. Man skulle somna innan man hört första meningen klart!

3 kommentarer

Olivia

13 Jan 2009 00:51

Min hund var en tibetansk spaniel. :(

Mentaldisease

13 Jan 2009 17:32

Roten till det onda är dvärgspets x) Roten till snarkningar och grisande är tibbar x)

Dog News

18 Jan 2009 13:23

Rasenheter Pomeranian inte Pomperian:) Dessutom är inte alla hundar på den sidan renrasiga Pomeranian eller Dvärgspetsar.

Kommentera

Publiceras ej