Sjukdom.

0kommentarer

Idag har jag spenderat min dag i sängen. Gick och la mig as sent. Typ vid 4 på morgonen. Var då äcklig kall. Nästan frysa-ihjäl-kall. Tog säkert en timme innan jag blev varm. Under den tiden hann jag med att somna en kort stund. Jag drömde att jag satt på en buss och åt kycklingsallad (kyckling och en grönbladig salladssort). Sen såg jag Fimpen i drömmen alltså. Sen väcktes jag vid rimlig tid, vid 9 väcktes jag helt och muttrade att jag är sjuk. Så mamma gav mig mobilen och jag sjukanmälde mig sen somnade jag om och gick upp någon gång vid 18:35 eller något. Kände blodsmak i munnen. Skitäckligt. Gick ner och gick på toa och fixade med allt möjligt där. Blodsmak fortfarande kvar. Gav upp. Gick upp igen, blodsmak kvar. Kommer fram till att det kanske är en god idé att snyta sig. Och vad kommer fram om inte då. En slemmig blodklump typ. Typ mens i näsan. Aja, det är väl sånt som händer när man är sjuk. Jag drömde att jag och mamma gjorde inbrott i en djuraffär. Snodde guldfiskar, pengar och gav djuraffärens vakthund (som var en spaniel) en chokladkaka så att den däckade ut helt. Men just när vi lämnade affären kom affärsbiträdet och skulle låsa upp affären för dagen. Svårt läge. Men sen ville jag inte vara delaktig i drömmen mer så jag vaknade. Ändrade vad som behövdes i drömmen och vaknade på heltid.

Kommentera

Publiceras ej