Stay in Europe

0kommentarer

Jag har beslutat mig att det är säkrast att försöka stanna i Europa hela livet. Även om min pappa bor i Australien och även om det säkert skulle vara roligt att besöka (och dissa) amerikaner i USA. Europa känns säkrast. I och för sig har jag velat besöka Israel, och det ligger väl kanske inte riktigt i Europa(?). Känns lite fail, den delen av världen tillhör ju typ ingen världsdel alls känns det som. Asien känns lite för främmande att kategorisera det som lika så Afrika.

Jag skulle emellertid inte ha något emot att besöka Holland och Storbritannien igen. Älskar de länderna. Andra länder som hade varit kul att befinna sig i någon gång i livet är Italien och kanske Ryssland. Den del av Ryssland som ligger i Europa då. Men att ta sig utanför Europas gränser tror jag inte jag har så stor lust att göra, längre. Vad har andra världsdelar som inte Europa har liksom? Samma resonemang som Amerikaner har dvs. Eller i och för sig, nu när jag tänker på det. En engelsk talande provins i Kanada skulle jag inte heller tacka emot att besöka. Kanada verkar vara riktigt trevligt. Speciellt nu när de har 40 minusgrader och 5 meter snö och is. Lite som den där säkert 12år gamla polarbröds(?) reklamen när ungen öppnar dörren och går ut på en smalstig mellan två jätteberg av snö. Minns den inte så väl, det var ju massa år sedan, tvivlar på att den skulle gå att finna på nätet. Den är nog tom äldre än den "första" ipren reklamen. Fast den var nog inte först ändå. Men den med den lilla korta gubben med brytning som dyker upp ÖVERALLT i ett hus som visas av en mäklare.

EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEK!
Kollade just min mejl på ett amerikanskt spel och jag har fått ett läskigt mejl från en läskig unge. Mejlet börjar med "Ma'am" och bara det är ju helt EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEK!!!

Jag blir vanställd

Kommentera

Publiceras ej