Nattligt gnäll

0kommentarer

BTK filmen är klar, färdigtittad. Den var störtskön. Sökte på google om BTK för att få klarhet i det hela. Fick upp wikipedia. med bild och allt på honom, orginalet. Och personen som spelar BTK i filmen ser exakt ut som BTK orginalet, förutom att orginalet är lite fläskigare. Emellertid är det med hurvida det fanns en eller två BTK inte "löst". BTK måste vara denna snubbe. Men sen finns det andra som nog har använt samma metod men uppenbart utan att vara honom. Interesting. Men jag föredrar fortfarande Dr. Shipman.

Jag blir mer och mer övertygad om att stora delar av populationen är idioter. Har bara på några minuter fått helt absurda mejl med absurda texter, jag vet inte om jag ska skratta, freaka ut eller stänga av datorn och gå och lägga mig. Typ första inledande mening: "Är du trång?". Vilken 20 årig tjej är inte trång? Och varför spelar det så stor roll? Frågar man en sådan fråga har man ju ändå aldrig någon chans att få pröva om hurvida någon är trång eller inte. När det hela eskalerar som nu när han vill pröva om han är trängre än mig så associerar jag till en av de vidriga porrfilmsklippen jag har bevittnat. När en kille kör ner en stav i sin egen.. kuk. Killar brukar tycka allt som har med tortyr och kukar att göra, även om det drabbar andra är obahagligt. Men i det fallet kan jag hålla med dem. Det är dock det som jag associerar till att testa om en kille är trång eller ej.

Min blogg är nog förhållandevis underhållande men även skrämmande. För vilken normalfuntad människa skriver om sex och seriemördare på det här sättet? Tja säg det. Det fungerar ju onekligen. Personligen skulle jag nog inte kunna ta livet av någon, hur mycket jag än önskade livet ur någon. Men önska och genomföra är olika saker. Att ha sex med random, alltså helt och hållet random människor tror jag inte heller så mycket på. Visserligen har jag träffat folk från internet för det ändamålet. Men det får mig inte att vilja träffa vem som helst, när som helst. Helst stannar jag även kvar hemma. Sist jag åkte iväg till någon random snubbe höll jag på att aldrig komma därifrån. Det var inte läskigt men väldigt obehagligt.

Och varför ska jag åka i 3-4 timmar för att träffa någon som är den pådrivande kraften i mötet. Nej, det håller inte. Jag klarar mig bra i celibatens tecken om det ska vara så. 70 dagars celibat just nu. A'int gonna care. För övrigt borde jag börja med nej konversationer på den sidan där alla muppar finns. De skulle nog dock försöka anmäla en för att vara oseriös. Men palla, seriöst palla. Och nej konversationer är bara kul. Så kul att jag nog nästan faktiskt måste börja använda den metoden. Jag ser fram emot det.

Jag antar att det här är ett sådant här riktigt nattinlägg, då man egentligen borde sova men inte pallar göra det. Ganska dumt egentligen eftersom man då hamnar ur dygnsrytm och då får man svårt att klara av skolveckan som ändå tar uppemot 10 timmar per dag om inte mer. Jag måste hitta mitt busskort på tal om det.

Kommentera

Publiceras ej