Sigh

0kommentarer

Drömde en massa skit i natt. Typ att jag satt vid datorn uppe där min dator är i en fotölj som är sjukt tung (RL) sen hände något och jag for baklänges i fotöljen och landade bakom soffan i vardagsrummet under fotöljen. Sen var det något om någon som satt vid typ en dator fast ändå inte och hanterade / skickade iväg handgranater lr likn. En av dem hamnade fel och ungefär samma sak hände med den personen. Fast när han for ner i marken blev det också jordbävning. Vaknade med någon dröm om blöjor, springer spaniels och Yoji och Sidney från Miami Ink. Absurdum.

Min hals gör än mer ont. Jag måste komma ihåg att ta med honung till plugget så man kan överleva dagen något så när. Vi ska ha möte under lunchen idag. Vi ska placeras i grupper inför påskutställningen som vi även ska bygga, senare. Är vi inte där blir vi tvångsplacerade i någon grupp. Jag har inte bestämt mig för vilken grupp jag vill befinna mig i. Så jag måste dit. Jag har kommit fram till att jag nog ska bygga ett fågelbo under skulpturperioden. Sugande dock att jag har så fittont i halsen om man måste vara ute och samla på sig en massa byggmaterial i väder och vind.

Kommentera

Publiceras ej