Gott Nytt (kärleks?) År ^^

0kommentarer

Gott Nytt År
Lite sent i efterhand kanske men whatever. Sov till 7-8 på kvällen på nyårsafton, för att slippa eländet med ickesläkten. Sen gick jag och duschade medan de åt, när jag var klar var de också klara, då åt jag för att slippa eländet igen. Sen satt jag vid datorn tills det började bli dags. En halvtimme innan trodde jag, en kvart innan meddelade min ickepappa. Fick snabba mig på med alla varma sockar, kläder och ytterkläder, stativ och kamera. Telet ville inte bli funnet först. När det väl blev funnet satte jag på det på kameran och gick ut med stativ i ena handen och kamera i andra. Självklart borde jag satt på kameran på stativet i hallen. Och säkrat så benen satt utfällda och fast innan jag gick ut i mörkret. Märkte inte förrän långt senare att något inte stod rätt till så jag missade flera minuters fotograferande pga det. SURT. Men får ta igen det någon annan gång. Alla nyårsraketer sköts iväg 1-2 km iväg ändå så det spelar kanske inte så stor roll ändå.

nyår

Vid 4-5 tiden på morgonen dog internet. Förmodligen var det massor av människor inne i någon annan del av världen som skulle hora iväg en massa happy new year mejl och dyligt. Prövade allting innan jag gav upp och satte mig vid photoshop några timmar för att sen börja spela the sims 2. På förmiddagen gick jag och la mig och sov. Vaknade igår eftermiddag/kväll gick upp och såg på tv och satte mig vid datorn. Där jag efter några timmar stötte samman med Caz igen och vi inledde natten med en massa PB prat samt bilder på en av världens kanske hetaste män. Alla karlar som liknar honom (inklusive han själv) får när som helst sätta på mig, även om jag inte vill det själv just då. Alt. Så vill jag återfödas i mitt nästa liv som hans cello <3

Kommentera

Publiceras ej