Grispung.

0kommentarer

Jag måste erkänna att jag blir gnällig på tjatiga människor. Har chattat/snackat med en kille från och till, mest från, för han är jobbig. Hur som helst verkar han tända på idén med djursex. Och försöker få mig att prova på det. Skabbigt. Han har nu frågat om jag har några hästar, gnorf. Jag vet var den frågeställningen kommer att leda till. Och det är knappast rida på stranden med honom om han skulle ta sig hit. Vilket knappast är troligt i och med att han är permanent bosatt i Kanada.

Min hals är fortfarande jävligt svullen. Det blir bättre för några halva minutrar om jag sträcker in fingret i halsen och snuddar vid svalget eller vad det är. Så jag tänker mig att det hade varit strålande, i nuläget om man hade kunnat suga av någon. Typ i alla fall försökt utföra deep throat på denne. Jag är nog fullständigt värdelös på det dock så det hade väl förmodligen failat big time.

Min dygnsrytm är felvänd igen, skitbra. Har somnat i soffan på kvällen två dagar i rad nu. Vaknar sent, svårt att sova sen. Dåligt när man går i skolan. Men i morgon har vi bara skola i en timme. Om jag vore en sådan som bloggade som väldigt många andra, om tex. Dagens Outfit. Så skulle folk dö av skratt om de såg mina dagens outfits. För närvarande är jag sjukt ointresserad av kläder och har inte koll på mina garderober (som är utspridda över hela huset). Det får bli som det blir helt enkelt.

Spindelnätet, som jag till slut bestämde mig för att göra växte fram idag uppe på tredje våningen. Typ mysigaste salen på hela skolan. Mörkt och tomt och öde. Älskar det rummet. Finns en silversmedja där inne också, känns lite som hemma bara det. Spindelnätet failar lite men jag ska faila sönder det till oigenkänlighet och göra ett virrvarr av trådar när jag har tagit dit mitt begagnade garn, sånt som man köpt på typ loppisar och sånt. Spindelnätet måste nämligen bli 3D för att räknas som skulptur.





LUDERBALLE -.- Jag hatar bloggar. Orka att det kodar ur sig helt fuckat.

Kommentera

Publiceras ej