Vad i helv..

0kommentarer

Hubbe öppnar dörren, hundar springer ut, katt kommer in. Hund ett gillar/bryr sig inte om katt. Hund två hatar katt. Hundar in igen, katt fortfarande inne. Katt uppe hos mig på andra våningen, hundar nere. Hund två kommer hit upp. Tittar på katt, tittar på mamma och går ner igen! Liksom vad i helvete?

På måndag börjar skolan, jag kommer vara död. Jag förstår inte hur jag orkar. Nu är snön borta eller i alla fall på väg bort. Det suger. Chattar med Umeko i Kanada. Gngngngngnng. 5 meter snö, 1-2 meter is. Typ GE mig.

Mamma hade en asrolig mardröm i går.. Hon drömde att någon kidnappade Kurt i bara kalsonger, tog honom under armen och sprang iväg med honom. vem Kurt är framgår inte, sen tittade hon ut genom fönstret för att se om det var en bil kidnapaprna åkte i men det var det inte. så hon gick på toa, det fanns två stycken och den ena var redan upptagen så hon tog den andra och efter en stund kommer någon rusande och försöker ta sig in. Den öppnar en glipa i dörren och tittar in, blekt ansikte med stirrande ögon och sen vaknade hon.

Kommentera

Publiceras ej