We are doomed!

0kommentarer

Idag har jag förlorat hoppet om sveriges framtid helt och hållet. Internet kontakt med yngre folk än jag själv. De är hysteriskt korkade. HYSTERISKT. Jag och andra sidan kanske inte borde hjälpa dem, de kan väl få kämpa som alla andra har gjort. Men ändå, det är kul att göra saker i photoshop och det är det som hela grejen har gått ut på. Att ge dem layouter till deras användarsidor. Men det innebär även att jag måste sätta in dem med koderna som är gjorda speceillt till detta tillfälle till deras layouter som de får gratis.

Grejen är den att jag går in på deras medlemssida och sätter in precis allting och går därifrån och hoppas att de blir nöjda. Tre minuter senare mejlar de och skriver att något är fel. Då har de gått in på sin sida och tagit bort alla koder. Så att ingenting fungerar eller ser ut som det ska. Jag blir helt jävla knäckt av sådant. Tror de på fullaste allvar att jag kommer fortsätta att hjälpa dem att stoppa in de koderna tills de äntligen fattar att man inte ska ta bort koderna?

Det hela jämför jag med att om jag skulle göra en hemsida till dem, helt gratis, hemsidor är kul att göra men jävligt kämpiga. Just när man blir klar med hemsidan så tar puckot bort all kodning, verkligen all kodning bara bort. Hur idiotisk får man lov att bli? Och som om det inte vore nog så har min handled börjat göra ont igen. Vilket gör det hela ännu mer irriterande eftersom det gör ont att skriva. I alla fall om man trycker hårt på tangenterna och rör på leden vilket är lätt hänt, speciellt när man kodar.

Jag ger nog upp snart, och om tio minuter är det en film eller något om BTK killer på trean, det måste jag se. Den seriemördaren har jag inte riktigt fått grepp om. Jag är rätt säker på att det är en person som hållt på med BTK (som signatur) men ändå associerar jag det till två olika seriemördare. Så jag hoppas att jag får grepp om honom nu.

Kommentera

Publiceras ej