Bekymmer

0kommentarer

Av någon anledning fann jag mig själv stående totalt troslös, byx och kjol-lös klockan 4 på morgonen igår morse. I och för sig var det tät dimma men ändå. Det kändes ganska ironiskt. Hur det gick till hade jag inte direkt lagt märke till. Eller jo, det satt en snigel på min kjol och sniglar är vidriga djur när de sitter på kläderna.

Hur som helst funderar jag på att skriva en bok, inte skönlitteratur, sexnovell eller vad för bok man nu kan skriva annars. Utan snarare någon form av facklitteratur fast ändå inte. Kan bli kul fast den kommer nog bli väldigt tunn...

Oh förresten, satt och kollade på tv och kände hur det rann till där nere. Mens. Skyndade mig till badrummet för att finna att där inte fanns någonting att stoppa synda fallet med. Mer än saker man normalt sätt inte stoppar upp det med. Det fick bli vad jag hittade vilket blev stort och knökigt. Inte direkt något som man vill gå ut med hundarna i (vilket jag ändå var tvungen till). En kompis på folkhögskolan nämnde i förbifarten att man kunde sticka / virka tamponger och bindor. Så jag provade att frihands virka en tampong. Ett ord om den tampongen: Sticksig! Efteråt såg jag hur man egentligen ska sticka/virka sådana men då var den redan provad.

Kommentera

Publiceras ej