*cutcutcut*

1kommentarer

Jag kan inte tänka, jag kan inte filtrera bort oljud. Så jag kan inte tänka. Kan inte koncentrera mig. Vill skriva. Men kan inte. Snälla, snälla, snälla, snälla kan inte bara tvn gå sönder NU och vara sönder till typ kl 1-2 när mam och hennes karl har gått och lagt sig. Jag vill kunna tänka och fokusera. Detta går inte mer. Å herregud vad ointressant tv reklam är. Döda det. Seinfield är inte alls någon tröst. Snart går jag ut i åskvädret. Speciellt inte eftersom att personen som tittar på skiten håller på att avlivda av skratt. Seinfield har inget att skratta åt.



Dessa beskriver precis hur jag känner mig just nu.

1 kommentarer

DenDarLinda

09 Jul 2009 11:44

Hejsan!



Jag vill tacka dig för att du deltog i debatten om fingeravtryck i passen! Din kommentar har betytt mycket för mig! Jag har nu fått en mycket klar bild av vad människor prioriterar i vardagslivet! Det var snällt av dig att ta din tid och skriva vad du tyckte. Det uppskattades verkligen!



Sedan vill jag även önska dig en underbar dag, DenDarLinda

Kommentera

Publiceras ej