Den här sommaren...

0kommentarer

Den här sommaren har jag spenderat:
0 nätter/dagar i min egen säng
0 nätter/dagar i min andra egna säng
1 dag i mammas säng (för både hon och hennes karlslok var bortresta)
Resterande typ alla nätter eller dagar har spenderats i fotöljen i vardagsrummet. Bästa och skönaste stället att sova på. Förutom det faktum att ryggen och andra kroppsdelar förmodligen inte får vila så som sig bör. Men det skiter jag i. Typ i alla fall. För i eftermiddags när jag vaknade hade jag träningsvärk på ovansidan av låren. Det sitter kvar där ännu och det -känns- väldigt mycket.

Den här sommaren har jag bara träffat och pratat med en enda m... Nej, vänta lite. Under 40år tänkte jag skriva men tar tillbaka det. Fast ändå inte riktigt. Hur som helst suger detta litegrann. Känns ganska fail att vara socialt missanpassad till den HÄR stora graden.

Besides borde jag ha börjat övningsköra den här sommaren, det har inte blivit av. Vilket även det suger en hel del.

Kommentera

Publiceras ej