Göteborg?

0kommentarer

Idag har jag inte gjort något speciellt alls. Förutom att kollat på Okänd diagnos, Doctors. Hjälpt mamma med bilderna från 5/7. Kollat på antikdeckarna och ätit laxomelette. Spelat spel på nätet och försökt virka en strumpa (just nu ser det mer ut som en hatt för ett spädbarn). Om några dagar spelar mitt favoritband i göteborg och jag kommer med 99.9% säkerhet inte att se det hela även om framträdandet har gratis inträde. Surt.

Har pysslat i photoshop lite idag, försökte göra en manip, har inte gjort manips på aslänge känns det som. Bara gjort några mindre saker men inget stort som idag. Det blev typ sådär resultat om jag får lov att säga det själv...
kk

Min fot är röd/blå och ovansidan kliar och är full av nässelutslag. Mamma tror att det beror på alsolspriten som alla säger att man ska ha på getingstick och bett. Det är obehagligt. Jag vill att det här ska läka. Om några dagar kommer min kusin och moster hit från Gotland okänt vad vi ska hitta på då.

Kommentera

Publiceras ej