Djurpark

0kommentarer

Jag drömde att grannarnas marker omvandlades till betesmark. När jag gick närmare såg jag inte bara ponnyer som betade utan även tigrar, lejon och isbjörnar. Sen flyttades det hela till en by. Det blev ökänt som ett ställe som plågade djur. Jag besökte stället med en kompis, det var lite som ett nöjesfält. Med små affärer med t-shirts och saker. Utöver djuren då. Vi gick in i en djurhall och fick då se att det satt barn i små burar. Barn som skulle adopteras bort. Det satt även hundvalpar i samma sorts små burar och även de skulle omplaceras. Jag ville inte ha en hundvalp så jag fångade upp en av de som arbetade där och sa att jag ville ha en äldre hund typ en fd avelstik. Den som arbetade där blev aggressiv och skyndade vidare. Djurparken / nöjesfältet / omplaceringshemmet hade dessutom ett eget slakteri och allt detta utan tillstånd.


Sen drömde jag mer men pga av mamma och katten så glömde jag bort det..

Kommentera

Publiceras ej