Feeest

0kommentarer

I fredags var jag på fest. Var inte lika bortkommen som jag brukar vara, men det var nog bara för att jag den här gången faktiskt kände några. En som gick i min förra klass var där, och sen kom min kompis från samma klass dit. Iiii. Vi har inte setts på flera månader. Och snart flyttar hon tillbaka till Stockholm. GAH. Dumt att Sverige ska vara avlångt. Vi blev inte fulla även om vi drack alkohol. Full i en del av kroppen räknas inte tycker inte jag, men hade det gjort det hade vi nog blivit fulla i benen. Jag avled lite eftersom en som jag råkat fyllesexa med var med på festen. Tror dock inte vi har pratat med varandra någon gång, och inte nu heller...

Aja nu har jag varit social för den här gången. Nästa fest blir väl om jag har tur någon gång i höst.

Kommentera

Publiceras ej