Pingvindröm

0kommentarer

Jag drömde att en till (kanske mam) tog hand om skadade/övergivna djur vid havet. Jag fick tag i något random djur som födde ett marsvin som jag födde upp. Sen satt jag på en klippa brevid en pingvinbebis såg pingvinföräldern hoppa i plurret och sen undersidan av en späckhuggare några meter längre bort blev pingvinbebisen föräldralös. Sen var jag ute mitt i natten och skulle fotografera något speciellt event som skulle äga rum. Men istället fotograferade jag delfiner som hoppade i vattnet, från en av dem forsade det ut blod. Och i nästa ögonblick var det en bebbe där. Som jag fångade på bild men sen blev jag blind och famlade runt på kajen tills jag nästan stötte emot något, då öppnade jag ögonen och såg en massa kameror. Alltså hade jag inte alls blivit blind.

Sen väcktes jag och fick klä på mig snabbt för vi ska tydligen ha gäster typ nu snart.

Kommentera

Publiceras ej